I.
Základní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti služeb mezi Martin Janata, cistirna-odevu.cz a drycleaners.cz (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“) Kupujícímu je doporučeno se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
Prodávající
cistirna-odevu.cz, Martin Janata, IČ 14476304, se sídlem Palackého 424, 252 63 Roztoky, zabývající se zprostředkováním obchodu a služeb v oblasti čištění, praní a úprav oděvů jak dalším prodejcům tak i spotřebitelům.
Kupující
Spotřebitel bez IČ – při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.
Prodejce služeb čistírny oděvů - při zahájení obchodních vztahů předkládá prodávajícímu doklady o svém podnikatelském oprávnění a o své právní subjektivitě (výpis z obchodního rejstříku, kopii živnostenského listu, Registraci k dani DPH) a je povinen tyto údaje průběžně aktualizovat.
Právní vztahy spotřebitele s prodejcem služeb čistírny oděvů výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.
Spotřebitel s IČ bez smluvně upravených vztahů - právní vztahy prodávajícího s kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.
II.
Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
III.
Otevírací doba
Objednávky přes internetový obchod - 24h denně, 7 dní v týdnu
Příjem objednávek pro expedici do druhého pracovního dne po ČR: do 19:00h
IV.
Cenové kategorie
Všechny ceny jsou smluvní. Zařazení do cenové kategorie provádí prodávající na základě bodu I. těchto VOP.
V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.
V.
Objednávání
Kupující dostane službu či zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální službu či zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu.. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.
Objednávat je možno následujícími způsoby:
- prostřednictvím elektronického obchodu (dále jen „e-shop“)
- prostřednictvím telefonické objednávky
VI.
Platební podmínky
a) platba hotovostí při vyzvednutí zakázky
b) platba předem bankovním převodem
VII.
Dodací podmínky
Přeprava zakázek vlastní dopravou předávána a přebírána obchodními zástupci. Cena služeb a přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s obchodním zástupcem stav zásilky (počet kusů, stav provedení služby, poškození obalů) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@cistirna-odevu.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
VIII.
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.
IX.
Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 2.11.2009 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Dodací lhůty čištění
Express - do 24 hodin
Standadt - do 48 hodin
Zvláštní zakázky 3 – 5 dní
Provozní doba čistírny
Upozornění zákazníkům:
Článek 1
Všeobecné ustanovení
Článek 2
Odpovědnost za vady úprav
1. Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedená úprava při převzetí věci objednatelem, jakož i za vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.
2.Zhotovitel odpovídá také za vady, jejichž příčinou je vadnost věci, která má být upravena, či nevhodnost pokynů objednavatele, jestliže ho na vadnost věci či nevhodnost pokynů neupozornil. Vadnosti věci jsou míněny vady zjevné.
3. trvá-li objednatel přes upozornění zhotovitele na vady věci, nebo nevhodnost pokynů pro úpravu na svých a zhotovitel nevyužije práva na neuzavření , nebo odstoupení od smlouvy, zhotovitel úpravu provede a to na základě písemně sjednaných podmínek. V tomto případě zhotovitel neodpovídá za vady ani škody, které v důsledku vadné věci, nebo nevhodných pokynů vzniknou.
Článek 3
Převzetí věci k úpravě
Článek 4
Reklamace vad
Článek 5
Nároky z odpovědnosti za vady
Článek 6
Převzetí upravené věci
Článek 7
Odpovědnost za škodu
Článek 8
Závěrečná ustanovení